Sunday 8 October 2017

Ozfx Forex System


Forex Strategies Forex Strategi, Enkel strategi, Forex Trading Strategy, Forex Scalping. Forex Strategi OzFx for å tjene på 100 til 800 poeng som arbeider på de daglige diagrammene D1, ble dette intervallet valgt fordi handel på dolgoroschnyh tidsrammer faktisk garazdo enklere fordi tekniske regler analyse på dem fungerer bedre og oftere, og dessuten vil du ikke ha lyst til å sitte rundt på skjermen hele dagen. Åpne dagskart D1 for et valutapar EURJPY selv om denne forexstrategien fungerer på andre valutapar, og hvis du kan prøve å bruk den til andre tidsluker Plasser på kartindikatoren Bill Willam s Accelerator Oscillator AC Imponert på AC-LED-indikatoren Stokastisk stokastisk oscillator med 5,3,3 innstillinger hvis du ikke vet hvordan du gjør det, kan du laste ned malen for Metatrader 4 på slutten av strategien Alle forexindikatorer er til stede i standard handelsplattform MT4.Konklusjon av transaksjonen på forexstrategi OzFx. For salg Red AC krysset ned null l Ine, Stokastisk er under 0.Bid AU Grønn krysset oppover nulllinjen, Stokastisk er over 0.Eksett at handelstransaksjonen utføres på motsatt signal, enten ved å følge reglene for pengeforvaltning. Som at du handler 5 mange med et mindre innskudd kan velge 0 5, henholdsvis partiet eller partiene som 0 05, eller samme handel 5 mange på kontoer, et sikkerhetsstopp som er satt til 100 poeng for inngangen til markedet. Neste, fikse et fortjeneste 1 på Lot 1 en avstand på 50 elementer fra inngangen og flytte stoppet tap til breakeven dvs. null 2, Part 2 på 100 poeng 3 på Part 3 ved 150 poeng 4, Part 4 en avstand på 200 poeng Og hold deretter en handelsposisjon, Lot 5 så lenge du får det motsatte signalet ved inngangen til markedet. I denne strategien kan valutakursrisikoen på 1 1, men kan bli utvidet i retning av fortjeneste, avhengig av hvordan du lukker det femte partiet. Men siden vi handler på D1-diagrammet, hvor inngangene til markedet er mye mer pålitelige enn intradag diagrammer ra tio av risiko for fortjeneste fortsatt vokser i vår direction. Forex Trading Strategy OzFx davolno enkelt og det er et annet stort pluss er at det fungerer fint på de fleste valutapar og også i CFD på amerikanske aksjer. Last ned en mal for forex strategi OzFx for handel Terminal MetaTrader 4.Det er et gammelt ordtak en idiot og pengene hans er enkelt delt. Vel, jeg må FÅ BIG TIME. I deltok med 249 for en tjeneste som ikke ens tjener investeringen din tilbake, jeg betalte for abonnementet mitt 4. juni Det første signalet kom igjennom den 10. juni og jeg med alle de andre idiotene mistet 100 pips Første signal ned 100 pips Oz anbefaler at du legger stoppet og tar fortjeneste nøyaktig hvor han anbefaler, sett av og glem av til en stor START ned 249 og ned 100 pips Hva alle må huske er, Oz s system har en 100 pip stopp, men det har bare 50 pips fortjeneste som er på en enkelt varehandel, hvis du har penger, 5 mange handler er Oz s ting , så gjør matematikk når en 5-handel handler dårlig, -500 PIPS Så hvis du mister 100 pips i en handel, må du vinne to bransjer for å gjøre opp for den som mister handel For å få 249 avgift tilbake, med megleren, er hvert pip verdt en dollar du må vinne med fem bransjer. Så den første handelen var en taper, ned 100, legg til 249 og det kommer til totalt 349 eller 349 pips som du må gjøre opp før du er i fortjeneste. Det er bare etter en handel. Jeg skjønner at ingen kan ha et perfekt spor rekord når det kommer til handel forex og signaler. Du vil heller ikke få signaler hver dag i handelsugen. Aldri på mandager, handler ikke Oz om mandager. F. eks. den andre uken av signaler kom bare onsdag og torsdag, og igjen tapte flere pips enn pips fikk tredje uke et annet stort tap på tirsdag den 24. på onsdag 25. juni avbrutt jeg mitt Paypal-abonnement på Ozfx-signaler. EIHET er nok Min konto droppet drastisk. Jeg måtte slutte å kaste penger unna. Jeg brukte MINIMUM innkjøpsbeløpet mulig når jeg tok handler Så min økonomistyring var bes t som kan gjøres med megleren. Hvis du har en liten konto, gjør ikke DON T det jeg gjorde og sløs med pengene dine på denne tjenesten. Nedtrekningene vil drepe deg. Hvis du vil gi penger bort, gi pengene til en veldedighet i stedet for å gjøre denne personen rik. Jeg spurte om pengene mine tilbake etter at 7 dagers tilbakebetalingspolitikk var opp, men alt jeg fikk var spørsmål jeg skrev 2 bokstaver som klaget over de mange tapte handler jeg aldri fikk beklager eller noen form for å angre på at signaler var ikke opp til skrape Standard svaret er jeg ser hvor du kommer fra, NEI DON T SE, HVOR IM KOMMER FRA. For meg var denne signaltjenesten en komplett og UTTER DISASTER. Ikke vær en idiot som meg, BOR BARE BORT. OzFx System 100-800 Pips Per Trade. Jeg tror det er GMT 2 ODL åpner et nytt daglig stearinlys på 7 PM EST Det jeg fant med andre meglere var at signalet kan komme inn for sent for å komme inn eller en gang for tidlig, ODL ser ut til å ha god balance. EA ville være fint Jeg tror det er allerede noen EAs som flyter rundt. Hvis du har et nytt daglig lys a t 7 pm EST, så er meglerens klokke GMT Jeg har en konto hos IBFX som også er GMT, så jeg skal ta en tur med dette. Problemet er at jeg bor i Storbritannia, som også er GMT, så jeg må stå opp fra seng eller holde opp hele natten klokken 12 for å sjekke det nye stearinlyset og indikatoren. Det er flott at det allerede er et EA basert på systemet. Kan du legge det inn her. OzFx Jeg tror TSD er et flott forum og mange veldig dedikerte folk innlegg her Det var derfor jeg trodde det var bra å dele systemet mitt her. Ja, jeg trodde det samme også for meg, jeg er virkelig gjengjeld for disse gode forumene. Jeg kan gjøre forex trading med mitt eget handelssystem, selv om jeg fortsatt testet det. for azmel, kan du finne ozfx ea i forexfactory der er en seksjon i ozfx signatur.

No comments:

Post a Comment